Sunday 22 January 2012

my birthday

Alhamdulillah,xsangka sya dah setahun,mcm kejap jer kan sya dah besar..hihi..sempena birthday saya ,umi+ abah bagi hadiah kat saya dapat keta besar..haha,lepas tu siap buat birthday party lak tu..thanks umi+abah sayang kamu banyak2...saya sangat suka masa birthday party tu coz ramai kawan2 yang datang ,lepas tu d org bagi hadiah,an yang paling best semua kawan2 nak tolong potong kek sya..hihi..

semoga sya jadi anak yang soleh..amin..meh kte tengo gambar sempena birthday sya yer..hihi


                                                 nie ar hadiah birthday saya..thns umi+abah


                                                    sesi potong kek,sblm tu sya nangis tau..hihi

                                                 ni lak kek sya,nampak cam burger tp bukan.. 

                                                       bersama kawan2 saya 

                                                     haha sya ar birthday boy tu..

                                                       sesi buka hadiah..thnks my frenz


                                      yg nie lak irfan,dia ar tetamu yg last sekali..thnks yer coz dtg




ok kawan2 lenkali citer lagi yer...Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment